♥ Vakna sent ♥

Haha borde jag skriva godmorgon? 
Lite konstigt, blev helt paff när jag kollade på klockan efter att jag vaknat,,,,,,vaknade halv ett. 
Jag som inte tycker om att sova bort hela dagen.....Jag får nog börja sätta på väckarklocka trots att det är sommarlov. Lysnar på "Wake me up" med Avicci för att vakna till. 
Har ingen aptit, inte alls sugen på frukost så jag dricker min kaffe istället. Juicen och yoghurten är slut och det ligger massa pant flaskor här hemma. Då vet väll jag vad jag får göra idag, cykla upp till Ica, panta flaskor och köpa yoghurt och juice. Mamma kommer hem från England ikväll, hon har varit där sen i fredags! 
Ska städa lite innan hon kommer, hänga upp tvätt och damsuga. 
Men det orkar jag inte tänka på just nu,,,,,mmm mer kaffe tack :) 
 
 
Inte hunnit ta några bilder ännu eftersom att jag vaknade nyss, men här får ni några bilder som jag nyss tog på Iphoto ;) Kram!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback