♥ Trött ♥

Cyklade upp till Ica, köpte yoghurt och juice, pantade flaskor. 
Hängt upp tvätten och nu är jag jätte trött. Lite konstigt med tanke på att jag sov till klockan halv ett. Men det är nånting med mig just nu, jag är som en sov maskin. Är trött hela tiden nästan....Antar att det är ganska vanligt i tonåren...♥
Nu ska jag bara lägga mig i min säng och kolla på Pretty Little Liars, haha jag vet, lat. Men jag är jätte trött så jag ska bara vila :) Sen senare kanske jag går ut och lägger mig i solen!
Tog den där bilden igår, hade lust att fota mitt smink så jag tänkte, varför inte? :) ♥
Tänkte börja redigera mina bilder (ungefär såhär), brukar nästan aldrig göra det, men vad tycker ni?
Ciao!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback