♥ Tillbaka från kryssning ♥

Hej på er alla  människor! 
Är tillbaka i Sverige från en tripp ut på det finnländska vattnet med kryssningsbåten Silja Line ♥
Haft grymt kul under dessa 24 timmar och är riktigt glad över att jag fick följa med :)
Har ätit god mat, dansat, kollat i affärer, träffat otrevliga finskar som inte förstår vad en "kö" är för något, skrattat, sprungit barfota i korridorerna, vart uppe på däck, ätit godis, kört motorcykel och åkt bil till och med ;)
Bjuder på bildbomb!!
 
New in!♥
Två nagellack från MaXfactor och en mascara från LÓREAL paris :)
 
När jag kom hem hade Botilda gjort middag, snällt av henne :) 
Imorgon ska jag förmodligen till doktorn med Botilda och vi ska båda ta blodprov, vi kanske har epilepsi....Fick anfall häromdagen, allt blev svart, brusade som på en tv,tappade balansen, ljuden runt omkring mig tystnades ner, såg ingenting, blev alldeles varm, fick ont i huvudet, skakade,svettades, pupillerna blev stora, blev vit, ryckte till och kände mig som den svagaste människan på jorden. Botilda var med om samma upplevelse nästa dag och nu försöker vi klura ut vad det kan vara. Går inte att förklara hur läskigt det var, det hållde på i flera minuter och försvan inte, man blir riktigt rädd alltså....
Hursomhelst, ska nog se på någon film nu :)
Kram!♥
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback