♥ Tillbaka från Gotland - bildbomb ♥

 
 
 
 
Hej på er! 
Vad jag har saknat att blogga under dessa dagar på Gotland, känner mig helt isolerad från världen, men snart ska det gå över hoppas jag. Kom hem ungefär halv åtta, och sen dess har jag umgåtts med pappa och Botilda♥
Ville blogga under dem här dagarna men jag hade ingen bra internet och jag fick inte heller så många bra tillfällen till att blogga.
Vi har hursomhelst, cyklat till lummelundagrottorna, gått i Visby, ätit glass och massa annat. Träffade också massa snälla killar på campingen. Vi (jag, Line och Olivia) var hemma hos dem till klockan två igår natt. De bodde i en stuga på campingen, lite skönare än att sova i tält som vi gjorde....
Hur som helst,  bjuder på en bildbomb :) ♥
 
 
Nu blir det pretty little liars, har ingen skola imorgon. Fett najjs, chill liksom :) ♥
 
Ha det bäst!♥
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback