♥ Sommaravslutning ♥

Kan inte riktigt fatta det, nu har jag fått sommarlov. Helt sjukt, året har gått fort!♥
Kom till kulturhuset lite innan tio, fick åka med Odelia, hennes mamma och hennes mormor. Sen uppträdde några klasser på scenen, bl.a med eurytmi och sång. Efter det samlades vi på skolgården och såg på när 12:an släppte
iväg sina ballonger och sjöng av glädje för att de tar studenten. 
Sen gick vi vidare till klassrummet där Johan, våran klasslärare berättade lite om skol året och delade ut häften som berättar vad vi gjort under året! :)
Kom hem 20 över 12, fikade då med mamma,pappa och Botilda♥
 
Brukar inte ha på mig några smycken eller så, bara mitt halsband av guld som är format som ett hjärta, den tar jag aldrig av mig. Men idag körde jag på både örhängen och armband. 
Samlar på såna armband från olika resor, den rosa är från Spanien och den svarta är från Gotland.
Ikväll ska jag till kvarnsjön och träffa klassen där, vi ska bara prata och mysa antar jag, fira att det är sommarlov! Kram♥
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback