♥ Picknick vid kärleksudden ♥

Vad fort dagen har susat förbi, är det redan torsdag? Verkar som om hela 2 veckor har susat förbi med välldans fart. Kan inte fatta att det redan är midsommar imorgon, snart Juli liksom. Det är ju typ ofattbart!!!
Pga bussstrejken som varit igår och idag kunde jag inte ta mig till picknicken med basketlaget igår kväll. Eller jo jag kunde ju tagit tåget och sen gått i 40 minuter men det orkade jag inte.
Sen så visade det ju sig att det ändå bara var fem stycken som hade hört av sig och sagt att dom skulle komma så det gjorde egentligen ingenting.
Hur som helst, pappa hade redan fixat matsäck och det var ju onödigt att inte äta den, så vi cyklade till kärleksudden idag och hade picknick intill vattnet. Mysigt med alla kor som går där och betar, men ockå lite läskigt , dom har ju horn! Cykelvägen dit är också väldigt vacker, okej en stor del av den är ju på lansvägen där det kör massa bilar men sen så cyklar man också på en liten väg genom skogen. Förbi ängar, en pärlande å och ibland undrade man till och med om vi var i Sverige eller inte. Klimatet liknade en djungel, varmt, kvavt, stora träd och massa ljud. När vi kom fram dukade vi upp våran picknick på filten, chibatta bröd med mozzarella, avokado, körsbärstomater och världens godaste dricka, AMÉ! 
Pappa tog ett snabbt dopp, men jag badade inte, har inte badat utomhus ännu i år. Är väldigt sent ute, annars brukar det första doppet inträffa i Aprill för min del.
 
Nu: bildbomb ;)
Bilderna är fina som dom är enligt mig och sen så är jag ju väldigt trött nu efter att ha cyklat så långt så jag redigerade inte bilderna! ;) 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback