♥ No more basket? ♥

Vaknade 11 idag, ganska bra tid om du frågar mig :) 
Inte för tidigt men inte för sent, åt sen frukost med mamma och Botilda, mamma kom hem från England igår kväll♥
Sen följde jag med mamma upp till Ica och handlade, nu är jag hemma igen och om en stund ska vi äta lunch, macka med moazzarella och vattenmelon, mums :) ♥ Riktigt somrigt!!
Vilket härligt väder det är idag, varmt och soligt!! Klockan fem ska jag ta tåget till Södertälje, ska ha picknick med basketlaget, som ett avslut för terminen.
Är inte säker på om jag ska fortsätta eller inte efter sommarlovet, tror faktiskt inte det. Ska skaffa gymkort till hösten och då vill jag hellre lägga min tid på det. Kommer hursomhelst sakna alla från laget, haft riktigt bra träningar men också mindre bra och tuffa träningar. Har blivit mycket bättre under det här året och det är min tränare Lotta och hennes assistent Christoffers försänt. Men mina lag kamrater är också en del av det, dom har berättat för mig hur man ska spela utan stegfel osv...  Inte för att jag spelar helt utan steg fel nu, för det gör jag inte, men det har hjälpt massor♥
 
Njuter av det fina vädret, hoppas ni gör det samma! :)
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback