♥ Midsommar ♥

Glad midsommar till er allihopa!
Tänker inte fira midsommar på något sätt, mamma hatar midsommar och jag är inget "big-fan" av det heller. Alla bara super sig fulla. Det är min mammas minne av midsommar när hon var ung, föräldrar som super sig oredigt fulla och spyr i rabatten trots att klockan bara är fyra på dagen. Plus att det är den dagen då dagarna börjar bli mörkare och mörkare, kortare och kortare, deppigt!
Så glad att mina föräldrar inte dricker, vi ska antagligen bara äta god mat, äta jordgubbar med mjölk, kolla på filmer och mysa, inget speciellt liksom :) 
När man var mindre minns jag att man dansade runt midsommar stången till små grodorna och det brukade jag tycka var jätte kul, men nu tycker jag mest det är barnsligt och pinsamt. 
Hursomhelst allt detta är mina åsikter så jag hoppas ingen som verkligen älskar midsommar blir upprörd eller så, men till alla er som ska fira midsommar, glad midsommar! :)
Satte väckarklockan på halv tio imorse, cyklade sen ner till OKQ8 för att köpa jordgubbar. Man måste vara tidigt ute, dom tar slut fort!
En ny bild jag redigerade på PicLab! 
 
Har ni sätt den nya uppdateringen på Instagram? Den gör så att man kan ladda upp videoklipp också, istället för bara bilder, den påminner mig lite om Vine! 
Kram!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback