♥ Längtar ♥

Kollat runt vad det finns för filmer att se, vet inte vad vi ska se imorgon ännu. Men sist jag såg Pitch Perfect så var den grymt bra, ser ingen anledning till varför den skulle vara dåligare den här gången så.... Om jag inte har sagt det så ska jag ha tjejkväll imorgon, vi ska vara några tjejer här hemma hos mig och så ska vi kolla på film, prata, mysa och äta onyttigt ;) ♥
Just nu: längtar tills imorgon och på Lördag. Tomorrow: tjejkväll, the day after tomorrow: kryssning med Olivia och hennes familj!♥
En till bild från 2013-06-11, klassmys vid kvarnsjön.
 
Hoppas ni alla får en fin kväll!♥ :) 
 
Update: om ni undrar varför ni inte hittar mitt förra inlägg "summer rain" är det för att jag tagit bort det inlägget! 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback