♥ Kryssning med Olivia ♥

Längtar så efter sommarlovet, trots att jag inta har några resor planerade. Det kanske blir några små resor som jag inte vet om just nu, men inga stora. Ska t.ex på kryssning med Olivias familj den 15:onde (Juni), om inget ändras förstås. De hade en extra sovplats så de låter mig åka med gratis, super snällt av dem tycker jag! Jag får förstås betala maten själv, men det är ju lugnt :)
Tror att kryssningen skulle bli till Åhland? Vet inte med vilken kryssning vi åker med, men jag skulle kunna gissa, Viking Line? Det är väl den vanligaste? Men sen finns ju också Silja Line, Bircacruses....osv...
 
 
Nu är det sommarmånad, kan vi inte bara få sommarlov nu på en gång? :)
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback