♥ Klassmys ♥

Godmorgon världen!
Haha kanske är lite sent ute,,,,klockan är ju ändå två...♥
Men jag vaknade faktiskt tio i ett, av att Olivia ringde, hon hade lite frågor angående kryssningen på lördag. Dom hållde på att boka just nu!
Om inte Olivia hade ringt hade jag säkert sovit till klockan tre, fast jag är glad att hon väckte mig, känns onödigt att sova bort hela dagen. Fast det är en härlig känsla, att känna att man kan sova så länge man vill :)
Hade en super fin kväll igår, kom fram till kvarnsjön kvart i åtta, då var redan alla där. Det var, jag, Olivia, Kamala, Dorian, Jesaja, Lillia, Odelia, Filippa, Elise, Erika, tror det var alla? Hoppas jag inte glömde någon ♥
Vi grillade korv, marshmallows, åt chips, drack läsk, skrattade, pratade, vissa badade också. Kändes riktigt fint att ha som ett riktigt avslut för det här året, nästa gång vi möts alla igen ska vi börja klass åtta!
 
 
Vi gick där ifrån halv tio, så vi hann inte vara där så jätte länge. Men det räckte, vi hade det ju mysigt och så ♥
Kram!
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback