♥ I'm in love ♥

Älskar dom här skorna, helt in-love. 
Kan erkänna att jag först tyckte loafers var jätte fula och tantiga, men det blir ju bara mer mode varje dag och dom här bara älskar jag!!! Hade varit ännu finare i svart eller vitt men ljus rosa känns ändå väldigt somrigt på ett sätt. Hatar det faktum att dom bara finns i storlek 36, har storlek 37 på ballerina och loafers, på vinterskor har jag 38. 
Hoppas att dom får in storlek 37 snart, då slår jag nog till. Dom kostar 559 kronor på brandos.se, men jag har en rabatt kod värd 100 kronor. Alltså hade dom bara kostat 459. Åhhh måste ha ♥♥
Tryck på taggen på den första bilden för att komma till brandos.se där du kan köpa skorna! :)
Kram!♥
 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback