♥ Icona Pop, Grönalund med bästavän ♥

 
 
 
Hade en jätte bra kväll igår på Grönalud, blev vän med Olivia efter att vi hade bråkat och det känns som om vi till och med är "tightare" (eller vad man ska säga) än tidigare. Trodde inte ens att det var möjligt att vi kunde vara ännu bättre vänner än vad vi redan var.
Först fick Olivia inte åka till Grönalund för att se på Icona Pop eftersom att hon skulle jobba nästa dag (alltså idag). Och behövde gå upp ganska tidigt, men tillslut fick hon och jag är skit glad att vi gick för det var jätte kul. Det var inte lika mycket folk som jag hade tänkt mig att det skulle vara men det var ganska skönt. Det var ju ändå många där men det var inte packat och det kändes som om publiken var lite stel, det var inte så många som dansade!
 
Idag kanske jag ska vara med Olivia efter att hon har slutat på jobbet, kanske drar till Hummelmora och självplockar jordgubbar och sen drar till Kvarnsjön och badar eller nått. Ganska sjukt men har fortfarande inte badat i år, brukar bada första gången i April men nu är jag verkligen sent ute alltså...
Suger att jag inte har ett sommarjobb, men jag är trots allt bara 12 år, fyller 13 om mindre än en månad. Känner mig så himla mycket äldre och jag tycker att jag verkligen inte beteer mig som en 12 åring. Och jag behöver verkligen pengarna eftersom att jag bara får 350 spänn i månaden men ah....
Ha det bäst alla fina läsare!!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback