♥ Hos Olivia ♥

Tjoo!
Vilket jobbigt väder det har varit idag, kvavt och varmt, fick lite ont i huvudet av det. 
Var hemma hos Olivia idag, hennes mormor och morfar var på besök, vi åt jordgubbar med glas, och sen lunch tillsammans med dem! :) Resten av dagen har jag spenderat inomhus, det har ju varit fint väder och sådär, så det kanske är synd. Men, det kändes liksom jobbigt att vara ute, inne också, allt är fuktigt och äckligt, bläää! :( ♥
 
Har inga planer för imorgon, lite trist faktiskt. Kanske kommer på något kul att hittta på, men annars är jag nog bara hemma. På måndag slutar jag skolan typ tolv, efter det ska jag vara med Odelia och Olivia, vi kanske åker till någon strand och solar eller så. Sen på kvällen drar jag och Olivia till grönan och ser på Malcolm B (konsert) Odelia kanske följer med, vet inte riktigt ännu.♥ Sen på tisdag är det skolavslutning, YEEAAH!!! :D
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback