♥ Hänt idag liksom ♥

Hallo bloggen.
Mår sådär idag faktiskt, har lite små ont i halsen och på tungan (brände tungan igår (varmt kaffe) ) men annars är det lugnt.
Idag vaknade jag klockan elva, sen gick jag upp, duschade och åt frukost samtidigt som jag kollade pretty liars. Sen senare gick jag ut och la mig i gräset för att sola, låg där i någon timme med musik i öronen. Sen träffade jag Line utanför Åsgatans kafé och vi gick tillsammans till Friskolan (kina gungan) och så låg vi där i solen ett tag och bara pratade. Sen cyklade jag till mamma för en fika och nu är jag hemma hos pappsen igen!♥ 
Alltså har jag fått gjort ganska mycket idag :) 
 
 
Imorgon ska jag kanske vara med Olivia, det ska tydligen bli fint väder hela helgen. Vädret har ju varit underbart idag!! Så vi ska antagligen dra till kvarnsjön, cola sjön eller någon annan strand. Bara chilla, prata och sola liksom :) ♥
#FettAttDetÄrSommarlovSnartJao ♥
 
Sommarlov om fyra dagar, längtar♥
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback