♥ Första doppet ♥

Hej alla underbara läsare! 
Ledsen för dålig uppdatering idag, men jag somnade sent igår och vaknade först klockan 12. Hann äta frukost och klä på mig sen kom Olivia, Ingeborg och Fabian och hämtade mig. Vi drog hem till dom, åt lite hämt pizza och sen cyklade vi till Kvarnsjön. Fabian fick följa med bak på Olivias cykel. 
Badade för första gången i år, det var grymt härligt!! Älskar sommar och sol  :)
Här får ni nästan en bildbom, puss :*
 
 
Nu är allt klart, mamma har bokat tåg biljetter till Göteborg. Jag och Botilda åker dit redan nu på Tisdag för att hälsa på mormor och morfar.Vi åker hem igen på Fredag, så det blir inget långt besök. Men Liseberg är ju alltid kul :)
Imorgon ska jag till Stockholm och se på bio med Botilda och mamma♥
Tusen kramar!
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback