♥ Fika med mammuten ♥

Väntade på att Olivia skulle ringa, hade ringt henne ett par gånger och messat men hon svarade inte. Så jag visste inte riktigt när hon skulle komma, så jag cyklade hem till mamma för att ta en kaffe. När jag nästan var framme ringde Olivia och sa att hon var på väg. Men då var jag tvungen att avboka, men vi ska istället (om inget kommer ivägen IGEN...) till kvarnsjön och bada på Lördag! :)
Ser fram emot imorgon, ska till Stockholm med bästa syrran, ska shoppa, kolla i affärer och fika♥
Ska bli kul, för det var längesen jag och Botilda hittade på något tillsammans.
Till middag åt jag lassagne och efter det blev det jordgubbar med mjölk och grädde, fick jätte ont i magen efter åt !
Mamma bjöd på kanelbullar!
Kanelbullar och kaffe, mums!
Jordgubbar med mjölk och grädde! 
 
Imorgon tänker jag börja om, inget onyttigt på länge här! Nu får jag fasen ta och ge mig. 
 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback