♥ Tretton idag ♥

Klockan är tio på morgonen och jag är redan uppe.
Har till och med redan ätit frukost, jordgubbar med mjölk. Ja vad ska jag säga? Så är det när man fyller  år. 
Somnade jätte sent igår och kommer inte äns ihåg att jag somnade tillslut. Men det måste jag ha gjort för idag vaknade jag av sång, presenter och en god cupcake!♥
Fick 500 kronor av pappa och ett bio kort på 150 spänn. Skorna jag ville ha var tydligen slut så han hade chansat och köpt ett par andra. Tycker det var gulligt av honom men dom är inte riktigt min stil så vi ska åka och byta dom imorgon + fixa ID-kort. 
Klockan tolv kommer Olivia och vi ska dra till mamma där vi ska äta en god lunch, tårta och öppna mer presenter!
 
 
Puss på er alla fina!
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback