♥ Stora händelser som hänt under halvåret ♥

 
 
 
Nu är det Juli, vet ni vad det betyder?
Halva året har gått, har gått väldigt fort, känns som om det inte var så länge sen det var snö ute. 
Tänkte skriva om lite stora händelser som har hänt mig under halvåret.
 
1.  Var på Justin Bieber konserten 24/4 i Stockholm. Tror fortfarande inte att det riktigt gått upp för mig att jag verkligen var där. Line beställde biljetterna 22/4 och tycker fortfarande det är helt otroligt att vi ( Jag och Line) fick biljetter. Och att vi dessutom satt på läktaren närmast scenen, han var bara några meter bort. Åmajgad.♥
 
 
2.  Var på kryssning med Olivia och hennes familj den 15/6, precis efter att sommarlovet börjat. Vi hade det skit kul♥
 
3. Åkte på klassresa till Gotland 3/6 - 6/6, gick i affärer i Visby, fikade, gick på museum, cyklade till lummelunda grottorna, letade fosiler och massa annat kul♥
 
 
4. Gick på min första konsert på Grönalund, såg på Icona Pop! :)
 
 
5. Praoade för första gången, min prao hade jag hos Skillebyholms kök. Praoade tillsammans med min bästavän Olivia :)
 
 
6. Badade för första gången i år!♥
 
Det var väldigt svårt att komma på faktiskt, har säkert glömt bort någon stor händelse. Men det här får duga :)
Puss och hej!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback