♥ Snart så...,håll ut! ♥

Jag vet att läsarna sjunker otroligt mycket nu dessa dagar. 
Statestiken är verkligen låg. 
Men jag hann bara förbereda ett par inställda inlägg innan vi åkte hit, till Dalarna alltså.
Bloggar just nu från en dator som finns här och det funkar faktiskt ganska bra. Men kommer inte blogga någon mer innan jag kommer hem. Vill vara ute i det varma soliga vädret, skapa härliga minnen! 
Men när jag kommer hem får ni världens största bildbomb och en hel del text till det också, så håll utkik!
 
 
Älskar det här stället, skulle gärna stanna längre. 
Men på Söndag åker vi hem och bara tre dagar senare bär det av mot Norge! :)
Puss mina fina!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback