♥ Skit bra födelsedag! ♥

Haft en grym födelsedag. 
Fått jätte fina presenter och är jätte nöjd!
Vaknat till sång, ätit en jätte god lunch och en god tårta, sätt en jätte bra film på bio, druckit kaffe latte i kvälls sommar värmen, badat kvällsdopp, pratat och haft det bäst med bästa Olivia och min familj. 
 
 
Imorgon åker jag med Olivia, hennes brorsor (Valentin och Fabian) och med hennes föräldrar till Dalarna. Kom ganska plötsligt, var ett ganska "hastigt" beslut. Ska vara där i en vecka och kommer inte ha med mig datorn. Men jag kanske kommer att blogga från min mobil plus att jag ska förbereda ett par tidsinställda inlägg. Med bl.a mer bilder från idag, och bilder på vad jag fått i present. :) 
Känns liksom lite tråkigt att lämna bloggen helt tom medan jag är borta så tidsinställda inlägg blir det minsann! 
 
Filmen vi såg på bio hette "The way,way back" och det var seriöst en av dom bästa filmerna jag sätt på lääänge! Rekomenderar verkligen er till att se den! :)
 
Puss :*
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback