♥ Sjukhus besök ♥

Hej bloggisen. 
Lång dag. Började ganska segt, vaknade halv 11, åt frukost,kollade på ett avsnitt av Hart of Dixie och packade till mamma. Kvart över ett kom mamma, vi åkte till sjukhuset där vi fick vänta väldigt länge. Pratade med en doktor och fick ta EKG, det är när man ser hur hjärtat slår typ.
Skulle ta blodprov också men tack och lov så hann bara Botilda ta, inte jag. Ska istället ta på vårdcentralen här i
Järna om ett tag, och då kan jag ju ta bedövningen en timma innan så att jag är förberedd. 
 
 
När jag kom hem gjorde jag lunch, sen har jag kollat på Hart of Dixie, packat till mormor och morfar och gått ut på en promenad. :)
 
 
Gick förbi ko hagen på min lilla promenad och passade på att ta lite foton i det fina ljuset från solen :) 
Göteborg here we come!♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback