♥ Resten av sommaren ♥

Hej fedag,,,är det du igen? 
Var det inte iförrgår det var Fredag? Gud vad tiden går fort. 
Om två dagar fyller jag år, om inte alls länge ska jag få min tandställning och ännu närmare i kallendern står min resa till Norge uppskriven. Håller också tummarna för att jag och Olivia ska kunna dra till Dalarna där emellan. 
Nånting jag verkligen hoppas på är att Olivia tar med sin systemkamera så vi kan fota massa fint på min födelsedag. Har massa inplanerat för den dagen. 
 
1. Vaknar av ja må hon leva och förhoppningsvis presenter!♥
2. Äter en god frukost.
3. Träffar Olivia och vi går tillsammans hem till mamma där vi ska träffa hennes kille Dale och äta en god lunch och sen tårta med mer presenter. Där stannar vi i några timmar.
4. Jag och Olivia åker in till Stockholm där vi kollar i affärer,fikar, går på bio och fotar lite. 
 
Resten av dagen är inte inplanerad men jag hoppas på ett kvällsdopp i Kvarnsjön med några vänner!♥
 
Bilderna har inget med texten att göra.
 
Tog bilden på solnedgången igår kväll, tyckte det var så fint ljus så jag var nästan tvungen att fota lite. 
Den andra bilden tog jag klockan tre igår natt (natten till idag), kunde inte sova så gick ut en stund.
 
Puss & Hej! 
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback