♥ Nedsodden here I come! ♥

Imorgon åker jag. Till Norge. 
Ska bli jätte kul, ser verkligen fram emot att träffa Sofia och hennes familj. Var över ett år sedan jag träffade Sofia sist så då blir det extra kul att ses igen :)
Idag ska jag packa, städa lite, ta ett bad och koppla av,förbereda ett par tidsinställda inlägg mm...Botilda kommer också hem ikväll från Norge, inte träffat henne på flera veckor så det är lite tråkigt att jag åker iväg tidigt nästa morgon. 
Men jag ser verkligen fram emot att åka till Norge, Sofia och hennes familj bor på Nedsodden, en ö utanför Oslo. Det sägs vara jätte fint där! :)
OBS! Jag har ej tagit bilderna. Bilderna kommer upp på google när du söker på "Nedsodden".
 
Tusen kramar♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback