♥ Liseberg ♥

Vilken adrealin kick man fick, av allt åkande, av alla attraktioner. 
Trodde till exempel aldrig att jag skulle våga åka Atmos Fear, satt iförsig och skakade både före och efter och ville gå av när det var för sent. Men jag klarade det i alla fall :) 
Jag och Botilda gick själva, men vi mötte upp mormor och morfar för att dricka kaffe, och sen senare för att äta lunch och för ett sista åk på Flume Ride innan hem resan. 
Hade det jätte trevligt och det var super kul, till och med roligare än vanligt, för nu hade vi ju inte varit på Liseberg på två år (vi var inte där förra året). Regnade en skvätt på slutet men det gjorde inte så mycket eftersom att det var på slutet!♥
 
Precis ätit en god middag, ikväll blir det jordgubbar och mys med Botilda och filmen Magic Mike, velat se den ett tag men sen har jag glömt bort det. Men nu ska jag se den!♥
Kram♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback