♥ Just my opinion ♥

Raggae på högsta volym, dunkande. 
Det är precis det jag hör. Dom har hållit på från klockan tolv idag och dom ska hålla på tills klockan tolv nu på kvällen. Det är en Town Festival med Partiet Jeepstarr på IP. 
Trots den höga musiken, min huvudvärk som förmodligen beror på att jag inte druckit tillräkligt med vatten idag och bristen på sömn så kan jag såklart fortfarande tänka klart. Och den här artikeln känns så rätt. "Vad har hänt med dagens samhälle egentligen?" Ett ordval som jag använder ganska ofta faktiskt nuförtiden. 
Men jag sitter faktiskt nästan och aplåderar här hemma åt kvinnan som skrev denna artikeln. Någon som äntligen håller med mig. Egentligen borde jag inte ha något att säga här, jag är inte precis vuxen. 
Men jag tycker faktiskt det finns en gräns, jag började sminka mig lite grann när jag var 10. Vilket egentligen när jag tänker på det nu är för tidigt. Men åttaåringar? Det är bara för synd, jag tycker att dom ska vara barn så länge dom har chansen. 
 
Länk till artikel: http://www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/varfor-det-finns-ju-inga-brost-att-halla/
 
 
Puss & Hej! 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback