♥ Fredag ♥

Det är sommar, dagarna flyter ihop med varandra och man vet inte längre vilken veckodag det är. Typiskt mig, hade ingen aning om att det var Fredag idag. 
Men nu vet jag det, fast fredagar har inte samma värde nu på sommarlovet, man har inte haft skola hela veckan och törstar inte efter helg, eftersom att varje dag känns som en Lördag. Så känner jag i alla fall. 
Så idag blir en vanlig dag på sommarlovet, drar till Kvarnsjön med mamma. Nånting som jag gör ganska ofta nuförtiden.
Fyller år om 9 dagar och Olivia kommer hem innan det, alltså kommer hon hem snart♥
Saknar henne som attans, hon är ute med segelbåten (för er som inte vet det) och har vart det i ett par veckor nu.
 Här kommer lite bilder från igår när jag plockade blåbär, blev ganska mycket!♥
 
 
Nu blir det som sagt en cykeltur till Kvarnsjön där vi antagligen ska vara i några timmar. Typ sola och bada♥
Tusen kramar♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback