♥ Fina födelsedags tjejen! ♥

Hej och hå, nu får ni två inlägg på raken här.
Hade det super mysigt hos Filippa, dom som var där var Filippa (såklart), Jag, Kamala, Odelia och Nandini. Aldrig träffat Nandini förut men hon verkar snäll. 
Vi åt god mat, några höll tal för Filippa och gjorde någon sorts dansuppvisning till låten "I will always love you". Vi pratade och sen kollade vi ockå på filmen Kopps. Hann inte se klart den innan mamma kom och hämtade mig. Orsaken till att hon hämtade mig så tidigt var för att jag sovit sjukt dåligt det senaste nätterna och var därför väldigt trött. Hade det hursomhelst väldigt trevligt. 
Och om du läser det här Filippa, grattis igen!!!!
 
 
 
Imorgon flyttar jag till pappa, puss & hej! 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback