♥ Elsa böckerna ♥

Yesbox! 
Statistiken är på väg uppåt igen, den var verkligen låg när jag var i Dalarna, vilket är väldigt förståligt men ändå!! :) 
Velat läsa Elsa böckerna som Sofi Fahrman skrivit ett tag men det har inte blivit av. Men äntligen har jag beställt alla tre böckerna för bara 105 kronor på Bokus.com!
Ska bli mysigt att ha något bra att läsa, läser för tillfället Blå Dahlia av Nora Roberts men jag har ännu inte riktigt kommit in i boken så jag läser inte så ofta. 
För er som inte visste det så är serien "Elsas värld" baserad på böckerna, en ny serie kommer nu i höst. Ska bli kul att se!♥
Får se vad som händer imorgon, kommer förmodligen träffa mamma och Dale en stund på dagen i alla fall. Han åker hem på Lördag så mamma vill gärna att jag umgås med dom innan jag åker till Norge på torsdag. 
Puss!
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback