♥ Brunch med Wahlen familjen ♥

Hej finisar! 
Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag beger mig iväg till Järnafriskola där jag ska träffa Nadja innan vi sen går hem till henne. Vi ska vara hemma hos henne här i Järna istället för i Hölö!♥
Gästerna är fortfarande här men jag känner inte för att vara social just nu, känner dom inte ens så  bra. Kände dom när jag var mindre men det var länge sen. Hur som helst har ätit brunch med dom och det var väll trevligt!♥
Vi var, Jag, Mamma, Botilda, Majken, Shantall, Nadine, Philipp och Mikaela. 
Juste: följ Beabloppisen på Instagram, där kommer jag lägga upp massa fint som jag kommer att sälja, istället för att ha bloppis här på bloggen!♥
 
Ha det bäst!  :)
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback