♥ Blogg Tips! ♥

Tänkte vara extra "bloggsam" idag, så nu får ni ett "exklusivt" inlägg där jag berättar lite om bloggar jag följer och läser. Följer väldigt många bloggar så jag kommer bara skriva om några stycken! :)
 
Kenzas -  Kändaste bloggen i Skandinavien som drivs av en super snygg tjej på 22 år. Väl skrivna inlägg med mycket intressanta och fina bilder! :) Uppdateras dagligen och är vad jag kallar en mode inspiratons källa!                   
Blogg adress: Kenzas.se
 
Fanny Lyckman - Mode blogg med massa snygga bilder!
Blogg adress: imnext.se/fannylyckman
 
 
Sofi Fahrman -  Läs om Sofi Fahrmans liv i New York, få se bilder på snygga outfits och bilder på hennes nyfödda lilla tjej!
Blogg adress: bloggar.aftonbladet.se/sofissnapshots 
 
 
Asta Bush - Super söt tjej som tar sjukt fina bilder och gör grymt snygga blogg designer. Har bland annat gjort min blogg design som jag är väldigt glad över♥
Blogg adress: astapb.blogg.se
 
Cornelia - Söt tjej som tar bilder från sina resor, skriver intressanta inlägg och har en väldigt fin blogg design!♥
Blogg adress: thingsyouremember.blogg.se
 
Zara Larsson - Zara Larssons blogg, följ med i hennes vardag och se hur hennes karriär utvecklar sig. 
Blogg adress: Zarish.blogg.se
 
 
 
Nadine - Söt tjej som skriver om hennes vardag, lägger upp bilder på söta outfits och skriver intressanta inlägg!
Blogg adress: nadinesvarld.blogg.se
 
 
Hoppas ni alla får en fin kväll, bloggar imorgon igen när jag är på plats i Göteborg. Vilket borde bli ganska tidigt med tanke på att tåget typ går klockan åtta.
Kram♥
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny - flyttar till LA i sommar

älskar fanny lyckmans blogg!!

Svar: Ja, jag med! Hon lägger upp så snygga bilder på coola outfits!
Kram!♥ :)
Beata Guthenberg

2013-07-01 @ 22:03:23
URL: http://fnordstrom.blogg.se
Postat av: Johanna L

Bra tips! :)

2013-07-02 @ 10:36:08
URL: http://johannalovisa.blogg.se
Postat av: Louise

Fin blogg och kul inlägg! Har du några roliga sommarplaner? :)

Svar: Tack! :)
Kanske ska till Norge, sen är det bara små resor runt i Sverige och lite utflykter och så... Kram♥
Beata Guthenberg

2013-07-02 @ 11:37:50
URL: http://louisemilson.blogg.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback