♥ 17 saker jag tycker om ♥

Kommer ni ihåg alldeles i början, då jag precis börjat blogga här på blogg.se och skrev en lista med saker jag tycker om? Här har ni en till lista, fast med andra saker, vissa kanske står med på den andra listan också.
 
1. När man kan en låt helt utantill
2. Att shoppa
3. Låtar som påminner mig om tiden då jag bodde i U.S.A, Georgia
4. Att gå på bio
5. När man sitter och läser en riktigt bra bok och är helt insjunken i dess handling
6. God mat
7. Frapino 
8. Att blogga
9. Att läsa bra bloggar
10. Att sova i nytvättade lakan
11. Att ta ett sugrör, fylla det med vatten och hålla kvar vattnet där. Leta upp en av mina katter och sen spruta ut vattnet på honom. 
12. Att bada på sommaren
13. Födelsedagar  
15. Min älskade Iphone
16. Att tänka tillbaka på den 24 April 2013, Justin Bieber, Believtour. Max 15 meter från scenen. Dör.
17. Bra systemkameror
 
 
Kom inte på så många saker, men iaf.
Puss! 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback