VS bodymistar

Hej babes! 
Sov över hos Olivia igår men kom hem tidigt idag, runt halv elva tiden faktiskt. 
Igår åt vi chips och kollade på Dirty Dancing, sen så fick jag min julklapp av Olivia också. Fick en Victoria's Secret body mist (Love Spell), hade önskat mig den av henne så blev riktigt glad :) 


Av mig fick hon också en Victoria's Secret body mist fast Pure Daydream.

Nu har jag iallafall två stycken VS bodymistar,så det går framåt haha. Hoppas jag får fler i julklapp sen :) Tänkte faktiskt beställa fler sen efter jul, bl.a Mango Temptation, Pure Daydream och kanske Such A Flirt. Ska hursomhelst beställa fler snart :)

- Beata Guthenberg


Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

love spell luktar sååå gott! coconut passion oxå för den delen, alla luktar så gott! ;)

Svar: Ellerhur!! Jag bara älskar Love Spell! :)
Beata Guthenberg

2013-12-23 @ 22:28:38
URL: http://prinsesc.blogg.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback