Onsdag

Hej babes!
Ledsen för den sena bloggningen men glömde totalt bort att blogga. Hursomhelst, spenderade min dag hemma idag, somnade jätte sent igår och sen när jag vaknade hade jag jätte ont i magen. Men efter ett par timmar och en alvedon tablett blev det mycket bättre så jag åkte och mötte Botilda i Södertälje. Vi hade tänkt gymma men ingen av oss hade ork till det så istället blev det jul shopping och fika. Mysigt.


Testade också denna Odd Molly blus på Johnells i Södertälje, bad dem lägga undan den åt mig tills på fredag för är riktigt sugen på att köpa den. Tycker den var riktigt fin, vad tycker ni?



Hoppas ni i alla fall sover gott inatt, hoppas att jag också gör det.. .:)

- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback