Dom senaste dagarna

Hejsan babes! 
Som ni kanske har märkt så har jag inte varit aktiv här på bloggen dom senaste dagarna och inte bloggat någonting alls faktiskt. Jag har helt enkelt tagit en liten blogg paus. 
Men nu är jag tillbaka igen och hoppas på att kunna blogga så ofta som möjligt. 
Har ju hänt en del dom senaste dagarna då jag inte bloggat så jag tänkte berätta lite om det.
 
Först och främst så köpte jag ju min efterlängtade Hollies jacka i söndags och jag är verkligen super nöjd. Den håller värmen jätte bra och är dessutom väldigt snygg, så tummen upp för den!
 
 
I söndags så såg jag också på Catching Fire med Botilda på sergel i Stockholm. Filmen var verkligen hur bra som helst. Så mycket bättre än ettan. Vi åt också middag i Stockholm och mumsade på varsin frapino på Espresso House.
 
 
Här om dagen kom också första riktiga snön, sååå mysigt!! Självklart finns det nackdelar också men låt oss hålla oss till det positiva! :)
 
 
Så, det var väll lite om vad som hänt de senaste dagarna. Hände ju lite där i mellan också såklart, gymmade och jobbade också t.ex. Påtal om att jobba, ska faktiskt iväg och jobba imorgon med Olivia. 
Blir tredje gången den här veckan, det är tufft men behöver verkligen pengar nu när det är december och allt. Man måste ju köpa julklappar osv. :)
 
Hursomhelst, hoppas ni alla trogna läsare sover gott inatt! 
Kram.
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback