Bloggpaus

 Jag vet att jag har varit frånvarande här på bloggen och inte uppdaterat alls så bra men det finns anledningar till det, en av dom är att en trojan har "drabbat" min dator (gjorde för ett bra tag sen nu...) och min dator strular som fan. Ursäkta mitt språk. Dessutom går det inte att ladda över bilder till min dator, jag är också sjukt trött på min bloggdesign och det känns som alla bilder jag tar blir dåliga med min iPhone. 
Och på toppen av allt detta så har jag ingen inspiration till bra blogginlägg och egentligen inte någon lust heller, vilket är tråkigt :/ En blogg paus känns ganska lägligt för mig men det kanske händer att jag poppar in nån gång ibland under den här tiden och skriver ett inlägg eller två. Jag hör av mig igen när jag har hittat min inspiration, jag hoppas att det inte dröjer länge. 
 
 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback