UPPROP AVKLARAT!

Uppropet avklarat. 
När dom ropade upp klass åtta tvåtusentretton - tvåtusenfjorton kändes det så stort, jag kände mig stor.
Men på ett sätt ändå så liten. Känns som om detta år kommer bli ett hyfsat bra år. Men vem vet? Det här är bara början. Schemat vi fick var iallafall bra, det enda som var dåligt med schemat var att vi slutar klockan fyra på Fredagar. Den dagen då man vill sluta tidigt liksom. 
Det var framförallt kul att träffa alla igen, fick dessutom två nya elever i klassen. Thandi och Victoria, känner dom sen innan, dom var på Norge lägret förra året.
Bild på mig och Botilda, tagen igår.
 
Nu är jag i alla fall hemma, fick skjuts av Olivia hem. Tänkte göra lite lunch, lägga upp fler plagg på bloppisen, senare kanske dra till mamma för en fika och sen tänkte jag och Botilda laga middagen. 
Hejdå sol, shorts, värme och lov, välkommen mysiga tröjor, varm choklad och gula träd.
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback