SÖDERTÄLJE MED PAPPSEN!

Idag, åkte jag med pappa in till Södertälje. 
Bytte tröja med en tjej via min bloppis, gick till banken och fixade swedbank appen och Mobilt bank ID till mobilen. Och sen på slutet gick vi till tandregleringen. Bågen i min tandställning var för lång så ändarna rev upp inuti min mun. Men nu är allt fixat vilket känns skönt. Men vilken tandverk jag haft idag alltså. Aj aj aj.
Stannade också på Tidermans på vägen in till centrum och pappa köpte yoghurt med hallon till oss båda. Yoghurt är typ det enda jag kan äta nu när jag har så ont i tänderna. Suck.
Men yoghurten var faktiskt väldigt god :)
Tandläkaren sa ju att man kan ha ont i tänderna från två dagar till två veckor. Jag bara hoppas,hoppas,hoppas att jag är en sån som bara har ont i två dagar.
Tröjan jag bytte med en tjej får ni se imorgon efter att jag varit i Stockholm med Olivia, då visar jag er allt jag köpt och bytt osv. 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback