SÖDERTÄLJE MED BOTTIS!

Hej på dig bloggen.
Ledsen för den dåliga uppdateringen idag men jag hann bara inte med bloggningen.
Vaknade typ klockan tio och vid 11 tiden åkte jag och Botilda till Södertälje. Skulle ju egentligen från början åkt till Stockholm men vi ändrade oss sen. Vi gick i affärer, shoppade, fikade på Tratten och till sist solade vi solarium. 
Riktig mysig dag, igår hade vi ju också filmkväll med chips och godis så det har varit en 5 stjärnig kväll igår och dag idag. Träffar ju inte Botilda lika mycket nu när vi inte går på samma skola så det är lite tråkigt :/
 
 
Fick mest med mig lite små plock, sminkborttagnings dukar och hårfärg, men fick också med mig en BOY tröja som jag redan tycker om väldigt mycket. 
 
 
Vad har ni gjort idag? :)
 
Imorgon ska jag i alla fall flytta till mamma. Får se vad som händer mer, ska nog baka lite. Har rätt mycket att baka till Skillebyholms marknaden. 
 
- Beata Guthenberg

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback