MINA TANKAR & INSTAGRAM NYTT

 
 
 
Jag må säga att statistiken kanske inte är på topp.
Men den är på väg upp igen vilket är kul. Nu när skolan och hösten börjar närma sig tänkte jag ladda upp garderoben med mysiga stickade tröjor, strupbyxor och häriga halsdukar.
Som sen kan leda till massa fina inspo bilder. Små längtar ändå lite till hösten och vintern, kan vara rätt mysigt ändå. Och ser faktiskt fram emot att börja skolan och jobba osv, hur konstigt det än låter. 
Tänkte köra lite Instagram Nytt eftersom att det var längesen jag gjorde det! :)
 
       
     
 
1. Jag och Sofia i Oslo. 
2. Bästa dagen med Sofia i Oslo!
3. Mango har anlänt!♥
4. Åh Mango jag vill äta upp dig för att du är så söt!! :)
5. Mitt första videoklipp på Instagram!
6. Min snutte prutt!♥
7. Jag och Sofia på Tusenfryd :) 
 
- Beata Guthenberg
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback