MIDDAG MED TJEJERNA!

Dagen blev jätte bra i slut ändan. 
Det var sååå kuuul att träffa alla från basket laget. Speciellt att träffa Chada, Wilma, Maja och Malou.
Saknat dom fina tjejerna, det var kul att Wilmis och Maja kunde komma, dom slutade ju från basketlaget i Mars men dom hjälpte också till med lag kassan så det är klart att dom fick följa med :)
Men jag ser ju Wilma rätt ofta eftersom att hon bor i huset brevid mig :)
Vi käkade på Crazy Town, alla 20 stycken. Jag beställde en jätte god pasta rätt med wokade grönsaker och kyckling. Innan vi började äta slog jag vad om att jag skulle äta upp allt och det gjorde jag också.
Men gud så mätt jag blev!!!
 
Nu ska jag bestämma outfit till imorgon, sen kanske kolla på 90210.
Sen tänkte jag lägga mig ner och läsa, sen sova. Gud vad trött jag är!
 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback