♥ Kattungen har anlänt ♥

Ledsen för den dåliga uppdateringen. 
Inte haft lust att blogga och haft lite slut på idéer, behöver inspiration. Ni får hjälpa mig med det. Kommentera vad ni vill läsa mer om i bloggen!♥
Idag flyttade jag hur som helst hem till mamma, mamma började jobba idag igen efter semestern och direkt efter att hon slutat åkte hon och hämtade våran efterlängtade kattunge. 
Tror faktiskt att jag glömt berätta för er att vi skulle köpa henne. Hur som helst, i början var hon ganska rädd och uppskakad, vilket hon fortfarande är lite grann. Vilket man kan förstå, utan sin mamma med helt främmande människor.
Hon är i alla fall jätte söt, först tänkte vi kanske döpa henne till Mazarin, sen ändrade vi oss och funderade på Cirkus, sen Snorre. Tro mig det namnet var inte min idée. Det är ett Isländsktnamn. Vi är inte helt överens så får se hur det blir. Funderade också lite på Habibi. :)
 
 
Är ganska trött så ska nog sova nu. Hörs imorgon! :) 
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback