KÄNN INGEN SORG

Hej på er! 
Kom hem tjugo över nio. Haft en super dag i Stockholm med Olivia, kändes som om jag inte köpt någonting men det gjorde jag tydligen, för 700 kronor lättare är min plånbok. Köpte träningskläder på H&M för 398 kronor, Hollister shorts och Hollister Hoodie från en bloppis för 170, ett linne från Monki för 100 plus en god lunch.
Bion körde jag på presentkortet. Vi såg "Känn ingen sorg" och den var faktiskt förvånansvärt bra. 
 
Men jag har inte bara gjort av med pengar. Tjänade 90 kronor via min bloppis och igår var komissions försäljningen slut på Amazing - second hand i Järna. Lämnade ju in kläder där för ett tag sen och dom hade lyckats sälja nästan allt och tjänat 550 kronor vilket gav mig 275 spänn. 
 
   
Dagens lunch blev på Urban Coffee.
Nu kommer bilder på dagens köp!♥
 
 
Och nu en bild på tröjan som jag bytte till mig igår via min bloppis på Instagram, Beabloppisen.
 
 
Vi ändrade oss om konserten, hade fått vänta i en och en halv timme efter bion och alla affärer hade stängt och Botilda ville inte längre följa med så då kändes det inte lika kul längre. 
Nu kanske vi ser på en film eller nått innan vi går och lägger oss. Får se.
Puss!
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback