HÖST JACKA

Sitter här i min säng framför datorn med en kopp varm choklad.
Bläddrar fram och tillbaka på olika sidor i ett försök till att hitta den perfekta höst jackan. 
Har faktiskt ingen jacka alls som passar till denna kommande årstid, och hösten närmar sig bara fortare och fortare. Testade en jacka tidigare idag som var ganska bra! :)
Men kan inte bestämma mig, den var inte helt perfekt och det vill jag gärna att den ska vara om jag ska lägga ner 700 spänn på den. 
Vad tycker ni?
 
 
 
Har ni några tips på bra höstjackor?, eller om ni sätt någon snygg, kommentera gärna!! :) 
PS: Tryck på taggen för att komma till BikBoks hemsida där du kan köpa jackan.
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A W L

sjukt snygg var den! ♡

Svar: Tycker du att jag ska köra på den då? :)
Beata Guthenberg

2013-08-25 @ 09:53:58
URL: http://isabellawl.blo.gg

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback