G.MORNING SUNSHINE!

Godmorgon solstrålar! 
Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag beger mig av mot bussen. Efter skolan idag tänkte jag och Botilda dra till Stockholm, hoppades på att få med mig en Chanell parfym och två longchamp väskor hem!♥
Gillar både den marinblå/svarta typen och den rosa! 
Eftersom att jag lovade er bilder på hur mitt hår blev efter att jag färgade utväxten blont igår så tänkte jag att ni får det nu eftersom att jag helt glömde det igår. Sorry about that.
Enligt mig så blev det ganska bra, kanske en liten aning svag orange här och var men det får man ta.
 
Du kan också följa mig på instagram för daglig uppdatering av bilder och videos, @bealovisa! 
Hörs senare, puss! 
 
- Beata Guthenberg
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback