♥ Bloppis köp osv... ♥

Hola mina fina!! 
Var tvungen att gå upp klockan tio imorse för att jag och Olivia ville in till stan ganska tidigt. Var väldigt trött och det gick inte över under dagen. Varit trött hela idag. 
I Stockholm drog jag iväg med Olivia till olika ställen där jag skulle träffa olika personer och antingen köpa eller sälja saker från bloppisar. Sålde två söta toppar som jag aldrig använt till en tjej för 60 kronor.
Sen för bara 140 kronor fick jag med mig hem ett super fint Hollister linne och en fin t-shirt från Gina T.
Super nöjd.
Sen såg vi på bio, Grown Ups 2. Jätte rolig film. Verkligen! 
 
Nu har min "trötthet" faktiskt börjat gå över lite så jag tror jag ska se någon film eller nått :) Myyysss!! 
Hur har er dag varit? :)
 
- Beata Guthenberg
 
 
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback