2013-08-25

Varit en ganska bra dag idag faktiskt, för att vara en söndag alltså...
Kan aldrig sova på söndagar, vet inte varför men det bara e så. Så tänkte att jag lika gärna kunde blogga, så rastlös som jag e just nu. Färgat håret helt blont nu igen,(hade inte färgat sen i November) det hade ju växt ut sjukt mycket men nu är utväxten borta. Blev förvånandsvärt bra, så det är ju kul :)
Bilder på hur håret blev får ni imorgon, också bokat tid för att fixa mina naglar nästa Lördag klockan 12. Aldrig gjort det förut så det blir spännande!
Botilda fixade sina naglar hos henne och det blev super snyggt så det ser jag fram emot :) Ska snart lägga mig ner och läsa, får se vad som händer efter skolan imorgon. Kanske hittar på något med Olivia :)
Bild tagen för några veckor sedan!
Godnatt mina fina bloggläsare!! 
 
- Beata Guthenberg
 
 

Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback